سلام…

چند روزی ست که هوای دل ابری و بارانیست…

نمی دونم با وجود این همه خواننده های اجق وجقی که جدیداً اومده جوونای این دوره  فرصتی هم برای گوش دادن به آهنگ های دوران جوونی جوونای قدیمی پیدا می کنن یا نه؟

این بار توی این پست یکی از آهنگ های مورد علاقه م رو برای دانلود گذاشتم… فوق العاده زیباس… پیشنهاد می کنم به هیج عنوان از دست ندیدش!

لینک دانلود از سرور اول
لینک دانلود از سرور دوم

متن آهنگ:

حالا كه كار تو شده پر از نيرنگ و ريا

حالا كه دل تو شده فرسنگها دور از خدا

به من نگو دوست دارم

كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمی‌شه

به من نگو دوست دارم

كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمی‌شه

تو با اين چرب زبونی هی به من دروغ ميگی

می خواهی گولم بزنی هی به من دروغ ميگی

به من نگو دوست دارم

كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمی‌شه

حالا كه كار تو شده پر از نيرنگ و ريا

حالا كه دل تو شده فرسنگها دور از خدا

به من نگو دوست دارم

دارم كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمیشه

به من نگو دوست دارم

دارم كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمی‌شه

تو با دل شكسته‌ام انقده جفا نكـــن

تو اگه دوستم نداری اينجوری بد تا نكن

به من نگو دوست دارم

كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمی‌شه

به من نگو دوست دارم

كه باورم نمی‌شه

نگو فقط تو رو دارم

كه باورم نمی‌شه

